1. den

11. února 2019 v 12:07
Snídaně: Ovesná kaše, trošku medu, chia semínka, mražený borůvky (udělaly nááádhernou barvu!)
Svačina: plátek žitného chleba namazaný tvarohem, plátek šunky, dva plátky rajčete, 5 černých oliv
Oběd: pečená tmavá treska, vařené brambory ve slupce, hrášek a zelené lusky na másle
Svačina: karotková pomazánka s vařeným vejcem a brusinkami, plátek žitného chleba
Svačina: karotková pomazánka s vařeným vejcem a brusinkami, plátek žitného chleba
Večeře: pečená tmavá treska, vařené brambory ve slupce, hrášek a zelené lusky na másle
Pití: voda 3l , zelený čaj s citronem 0,5l



Pohyb: plank 30 vteřín, 30 dřepů, cardio 10 minut, práce za barem 9 hodin
 

Motivace?

11. února 2019 v 10:39
Najít si motivaci není většinou ten největší problém. Jeden totiž z hlavních problémů je najít si SPRÁVNOU motivaci. Takže vylepit si pokojíček fotkama až děsivě hubených modelek není zrovna ta správná volba. Na každého může zabrat něco jiného. Může to být píseň, citáty, film nebo vzor. Njelepší je být tou psárvnou motivací sám/sama sobě.

Hlavně netlačte na pilu!
Určení cílů a správná kontrola je ten pravý nakopávák. Sepište si kolik a za jak dlouho (reálně!) chcete shodit. Sepište co získáte tím, že zhubnete a co získáte naopak tím, že nic nezměníte. Kontrola se doporučuje jednou týdně, můžete si zapsat váhu, míry, nebo se fotit. Čím víc kontrolních bodů přejdete, tím větší uvidíte rozdíl - nevzdávejte to.

Motivační citáty!
Seznam motivačních citátů, vylepených na naší lednici.

  • Pomalý pokrok je taky pokrok!
  • Když máš chuť skončit, vzpomeň si, proč jsi měla chuť začít!
  • Nikdy to nezvdávej!
  • Tělo je jediné místo, kde můžeš žít!
  • Žít znamená jednat!
  • Úspěch je cesta, ne cíl!
  • Co tě nezabije, to tě posílí!
  • Procházíš peklem? Tak pokračuj!
  • Nic není nemožné!
  • Nemůžeš? Přidej víc!
  • Je moc brzy na to, abys přestala!
  • Najdi si možnost dosáhnout nemožného!
  • Překonej strach a lenost!
Motivační písně!
Tady je mých pár top nakopávacích songů, který zaručeně fungují.

  • Když nemůžeš, přidej víc
  • Zvedám těžký váhy
  • Cant hold us
  • Carry on wayward son
  • Me too
  • Work bitch
  • Užívám si to
  • Bomby
  • We will rock you
  • Eye of the tiger
  • Bodak Yellow
Můj vzor!
Největší vzor ohledně hubnutí a hlavně zdravého životního stylu je pro mě Břicháč Tom. Podle jeho knížek se snažím vařit co nejvíc, čerpám z nich opravdu hodně moudrosti a tipů a jeho předmluva ke každé knize je jako energy drink. A hlavně - je opravdovej a dokázal to. Takže já můžu taky.

Jaká je vaše motivace?

Zase začínám.

11. února 2019 v 9:21
Zrovna včera jsem si hledala pár motivačních citátů, který by mě uměly pořádně nakopat a zvednout ze židle. Byl tam i citát, který hodně vyjadřuje můj několikaletý stav - "Přestaňte začínat - začněte!" Já vlastně několik let pořád začínám. Začínám uklízet každý den, začínám cvicit, začínám hubnout, začínám pořádně žít. A takhle s tím začínám třeba každý den. Veškeré moje předsevzetí už je spíš taková otravná nutnost, kterou prost musíme říct v té novoroční euforii "nový rok, nová já", ale v podstatě už druhý den v roce se předsevzetí mění spíš na "no co, zkusila jsem". Jak by řekl pan Čtvrtníček a jeho falešní soby, včera jsem řekla DOST.

Abyste pochopili, a myslíš, že už podle ánzvu blogu jste pochopili, tak nejdéle začínám s hubnutím. Hele, vždycky jsem byla ta malá, tlustá holka, která stála v koutě třídy a ostatní děti se jí smáli, protože nebyla tak krásná, hubená a ohebná, jako všichni ostatní. Nebyla jsem ani nijak zvlášť rozmazlovaná, takže svou váhu nemůžu extra svézt na milé prarodiče nebo rodiče, kteří svého andílka vykrmovali až vypadal trochu jako Dudley Dursley. Mimochodem, nikdy jsem nebyla širší než vyšší, ale to zase není nějaký extra goal. Pořád jsem slýchala, že z toho vyrostu. No a když přišla puberta, měla jsem asi největší prsa na základce ale ani tím jsem si nezískala nějaký fame u spolužáků, smůla. Btw, největší prsa mám dodnes.

Pak šel čas, prišli první láskys, první rozchody, však to znáte. Váha šla dolů, když jsem byla zamilovaná, postupem vztahu zase rostla nahoru, kor když už jsem byla velká holka a vydělávala jsem si svoje peníze. Tou dobou jsem si začala dopřávat jídla, která mi často dopřána nebyla - pizza, burger, hranolky atd. Můj velký problém ale není v tom, že bych se extrémně přejídala. Můj problém je v nestálosti a nepravidelnosti (no jo, neznamená to náhodou to stejný?). Ráno nesnídám, přes den v práci nejím protože (haha) "nemám čas" a večer se nažeru protože padám hlady. A takhle to šlo několik let. Svůj život v Brně jsem zahodila za hlavu a přestěhovala jsem se do cizího města za svým milým, který mě později požádal o ruku. Svatba. Nevěsta. ŠATY?! Začali jsme tvrdý režim. Spíš vůbec nějaký režim. A každý týden jsme se k němu hezky vraceli. Protože když celej den jíš zdravě, tak si večer můžeš dát pizzu, viď?

Teď jsou to přesně dva měsíce do svatby (a něco) a včera večer se ve mě něco zlomilo. Přečetla jsem si knihu mého oblíbeného "zhubnul jsem 30 kilo, ty můžeš taky" autora a vážně, po několikáté, mě to nakoplo. Hele, ráno jsem vstala o půl osmé, i když jdu na odpolední. Vypila jsem půl litru vody, i když nesnáším její chuť. Když mi na sporáku bublala ovesná kaše, udělala jsem asi 5 dřepů (hele, včera jsem zjistila, že nedám ani klik, ale je to Něco). A pak jsem si sedla k notebooku abych si našla nějaké menší švišeníško a skončila jsem tvorbou tohoto blogu - protože jestli je nějaká další věc, se kterou neustále začínám, tak je to blogování.

Takže beru dvě výzvy naráz. Jedno kilo týdně dolů a (minimálně) jeden článek týdně o mém progresu. Vím, že 55 kg s mou stavbou těla a mým DNA nikdy mít nebudu, ale zhubnout a žít zdravě je věc, kterou chci za celý můj dosavadní život úplně nejvíc. Tak si to teď konečně splním. Bude to plný slz, smíchu, potu, deprese a (snad ne) krve. Ale já to dám. Někdo se mnou?

Kam dál

Reklama